60.00

Aydın Üniversiteli Escort Bayan Gül

Aydın Üniversiteli Escort Bayan Gül

Ad Details

  • Street: aydın
  • City: aydın
  • Country: Turkey
  • Zip/Postal Code: 35350
  • Listed: 30 Mayıs 2017 23:07
  • Expires: This ad has expired

Description

Merhabalar Sevgili Aydın Beyleri adım Gül 23 yaşında güzel hoş ve alımlı bayanım. Üniversite yıllarımda geldiğim bu yerde Hala bu güzel yeri tanıyıp keşfetmekle meşgulüm aslında.
Ama diğer yandan aydın üniversiteli escort olarak çalışmaya başlamam gerek ve ilk olarak sizler ile tanışmak istedim.
Şunu tüm samimiyetim ile belirtmek istiyorum aydınlı beyler gerçekten çok şanslılar. Çünkü burada çirkin bayana hiç denk gelmedim. Tüm bunun dışında eğlencenin yani gece hayatının kalbi burada atıyor. Şahsen gece hayatını ve çılgın eğlenceleri çok seven biri olarak aydın da böyle güzel ve marjinal eğlencenin göz önünde ve her gece yaşandığını bilseydim çok daha önce gelirdim buraya. Olsun hiç bir şey için geç kalmış sayılmam kış ayını sizlerle sıcak aşklar yaşayarak geçireceğim zaten yaz mevsimine kadar tam aydınlı bayan olurum. Güzelliğim konusunda aydınlı bayanlardan geri kalacağımı sanmıyorum hatta bazılarından güzelim Yani iddialıyım, ha seks konusuna gelelim yakışıklı beyler. O konuda rakip tanımıyorum desem çok mu büyük laf etmiş olurum acaba Hayır sanmıyorum ben büyük laf etmiş olayım yinede hem zaten ben büyük olan şeyleri severim beyler. Küçük olan şeyler aydın üniversiteli escort bayanı olarak beni mutlu ve tatmin etmez.
Seks te iddialı olduğum kadar son derece sınırsız ve kuralsızım aynı zamanda. Partnerim benden nasıl zevk alacak nasıl mutlu olacak ise ben kendimi o şekil erkeğime sunarım. Kuralların ve yasakların olduğu seks insana ne kadar zevk verebilirki.
Bu bence normal hayatta da böyle olmalı ve insanlar hür iradeleri doğrultusunda isteklerini gerçekleştirebilmeli.
Gece mekanında dans ederken ayakta sevişmek en çok haz aldığım şeyler arasındadır. Kalabalığın arasına bir çok gözün üzerimizde olması ve erkeğimin vücudu vücuduma yapışmış bir halde dans etmek beni inanılmaz şekilde sekse tetikliyor. Onun kabarmış penisini bacaklarımda kalçalarımda his etmek ve bunu başkalarının görmesi beni baştan çıkartıyor , gerekli kıvama geldikten sonra wc ye gidip yüzümü duvara dönüp ayakta beni arkamdan becermesi kadar güzel bir duygu olamaz. Tabi erkeğimin menileri içimde tekrar içeri girip o sıcacık meniler içimdeyken dansa devam etmek beni son derece keyifli hale sokar.
Sizlerin benimle çok iyi anlaşacak olduğunuzu tahmin ediyorum.
Hisleri güçlü bir aydın üniversiteli escort bayanım ve benim kadar cesur bir bayan ile kolay kolay tanışmış olduğunuzu sanmıyorum.
Evet şu andan sonra bana ulaşabilecek olduğunuzu sanırım anlamış olmalısınız. Sizlerden tek ricam lütfen sıkıcı beyler benden uzak dursun. Ben çılgınlığı heyecanı tutku ve adrenali seven bir kadınım, benim dilimden anlayacak bana yetebilecek sekste yüksek fantezileri olan aydın beylerini bekliyorum öpüldünüz.

Listing ID: 77158719e01077b7

  

Report problem

Processing your request, Please wait....

Leave a Reply